Re: [NOVICE] clamav

On 2005-05-09, Stig Johansen <sslug@sslug> wrote:
<klip logfil>

> Da der er tale om 3-4 request's/sekund, vil jeg vove den påstand, at det er
> en (formentlig PHP) exploit, der er on the move.

Jeg vil vove den påstand at det er forsøg på at udnytte huller i phpBB -
det er jo ganske velkendt at mange mennesker installerer phpbb - og
mange kan ikke finde ud af at holde det ordentligt opdateret.
Med de mange alvorlige sikkerhedshuller der hele tiden findes (og
lukkes) i phpbb, så er det et relativt let offer.

--
Sune