Re: [NOVICE] clamav

I sslug.novice, skrev Stig Johansen:
>  Jeg vil ikke forholde mig til, om ClamAV ville kunne have forhindret dette,
>  men det er i hvert fald en kedelig måde at finde ud af, at man er
>  kompromitteret. Især, da der var tale om mails til phishing af VISA kort
>  oplysninger. Hmm gad vide om han snart får besøg af FBI?

Jeg syntes det kunne være interessant at holde et møde en aften, hvor vi
tager disse emner op til debat. Der er mange gode argumenter og mange
der er helt i skoven og udbredte misforståelser som "fordi man har brug
for antivirus på Windows, så har man også nødvendigvis på Linux", etc.

Er i friske på det?

Jesper