Re: [NOVICE] clamav

Anders Jakobsen skrev:
Godt initiativ!

En rigtig god idé med mere debat om virus, malware og
lign. sikkerhedsrelaterede spørgsmål til Linux.
Specielt for en nybegynder som kommer fra Windows med
sin indgroede angst for desktopinstallationer uden
viusscanner ;-)

/Anders

Tjah... jeg har helt klart brug for antivirus på min linux, for hvordan skal jeg ellers rense de virabefængte mails jeg får fra min windows-brugende venner? ;)

-Kristian Herkild