Re: [NOVICE] K3D fejl

man, 09 05 2005 kl. 15:21 +0200, skrev Kristian Vilmann:

> Skal vi nu til det igen?

> Beskrevet? Hvad er det du har beskrevet?

> De to linier er kulravende sort tale.

> Ih jo. Fabelagtig ide.
> Nu vi er ved det, skal vi så ikke slå vores firewall fra? Den er jo
> skideirriterende, når den står der og spærrer for alt det vigige trafik :)

> Nej, ikke hvis han ikke har forstået konceptet.....
>

> /kristian

Mit Brænder program i SUSE som hedder K3b siger at der ikke er adgang
til cdrom som er en combo ide cd/dvd brænder , det vil sige cd rw cd rw
dvd r
Hvor giver jeg mit cdrom adgang til at kunne skrives på ..
(eller hvad f..... man skal kalde det)
Jeg vil altså gerne lave noget backup til en brændbar cder' .

Programmet giver en fejlmeddelse (tænk at man skal være professor for
det)
Der ser sådan ud :
System

Hvordan kommer jeg videre ?