Re: [NOVICE] Grip kan ikke finde CD drev

> Prøv med /dev/hdc i stedet for, altså uden cdda:// foran.

Mange tak for den hurtige hjælp, det var lige det der skulle til :o) Nu kører det som det skal.

Det er super med sådan en liste her, jeg havde aldrig klaret mig igennem skiftet fra Windows til Linux/Ubuntu uden! Igen, mange tak til alle jer der hjælper os nybegyndere - jeg håber jeg en dag kan give lidt af det tilbage...

Niels