Re: [NOVICE] K3D fejl

man, 09 05 2005 kl. 21:57 +0000, skrev Jørgen Heesche:

> Allan Christensen wrote:
>

> ... skip ...

> Er det en meddelse, som fremkommer ved opstart af k3b, eller ved forsøg
> på at bræmde? Er du sikker på,at du har gengivet meddelsen i sin helhed?
> Det er altid bedst at bruge copy/paste til at gengive udskrifter på
> skærmen, så man undgår mangler og stavefejl.

Det gjorde jeg også !

> Det ser forøvrigt lidt sært ud med dev=/dev/hdc, cd/dvd-drev plejer da
> at være IDE-SCSI, så devicenavnet skulle være /dev/scd0, hvis drevet er
> monteret som secondary IDE master.

Nej det er ikke rigtigt !

> Prøv at se på K3b --> Settings --> Configure K3b | K3b Setup
> Her kan du se hvilket device k3b har fundet, og evt. tilføje eller ændre
>    device.
>
> Måske skulle du også studere K3b Handbook, som vises ved klik på K3b
> Help. Den findes også her:
> http://docs.kde.org/en/HEAD/kdeextragear-1/k3b/

Tak for dit forsøg , jeg har brugt mange, mange timer på det.
Er der ingen andre der bruger det ?
Jeg har prøvet næsten ALT !
I dens setup (K3b setup) som man tilgår som root er der en gruppe,
den gruppe kander den for burning ?
da jeg ikke har nogen "bruger gruppe (for der er det der menes med
det ? )
overså jeg den hele tiden.
Denne gruppe skal være ens bruger gruppe.
Min bruger gruppe hedder users så det satte jeg den til.
Så skal den ja, rigtigt genstartes hele PCen... hummmm
Derefter der der under brænd 2 multisession (øøø hedder det vist)
Først gang hedder det Start multisession anden gang hedder det
forsæt multisession , så køre det..
Mange mange timer arbejde og meget lidt hjælp.
Hvorfor er det ikke flere linux brugere, det kan jeg svare på.
Den bevægelse her kunne jeg i windows havde lavet på under et'  minut.

VH
Allan