Re: [NOVICE] K3D fejl

tir, 10 05 2005 kl. 01:06 +0200, skrev Kristian Vilmann:

> Allan Christensen wrote:
>
> [snip om udfordringer med at bruge et program under Linux]

> Hvorfor vil du med djævelens vold og magt bruge Linux, når det helt
> klart ikke er det du har brug for?
> Når det nu er så enkelt i Windows hvorfor bruger du så ikke bare Windows?

Det forstår jeg heller ikke.

> Jeg gider ikke høre om at Linux er dårligt, fordi du ikke
> gider/evner/magter at sætte dig ind i noget så basalt som brugere,
> grupper og filrettigheder.

Det kunne du jo have skrevet så kunne jeg have løst problemet , når du
nu er så
skide klog.

> Basal viden om brugere, grupper og filrettigheder er altså nødvendig.
> Det har du nu fundet ud af på den hårde måde.
> Hvis ikke du kan acceptere det, er det ikke Linux du skal have på din
> computer.
>
> Jeg har sagt det før, men jeg skal gerne gentage det: Jeg og andre vil
> ikke stiltiende acceptere at du bruger SSLUGs lister til at projicere
> din egen inkompetence over på Linux.
> Jeg forventer at du nu har forstået budskabet.

Er det dig der bestemmer her ?

> SSLUG handler i høj grad om vidensdeling og fællsskabsfølelse. Ingen af
> delene opnås med komplet umulige fejlbeskrivelser og tilsvining af den
> Linux du nu lige tilfældigvis har installeret i dag.

Er det en religion ?

> /kristian

Hvis man ikke må klage over Linux hvordan skal man så komme videre ?
Er det ikke nærmere sslug der har mange selvglade, selvkloge , religiøse
ledere der ikke tåler kritik.

VH
Allan