Re: [NOVICE] hjælp til cms

On Mon, 9 May 2005, Michael Rasmussen wrote:

> Date: Mon, 09 May 2005 18:05:55 +0200
> From: Michael Rasmussen <sslug@sslug>
> Newsgroups: sslug.novice
> Subject: Re: [NOVICE] hjælp til cms

> Så skriger du vist meget højt:o)

*:))-blidt * tjaaaa gå ind på http://din.dyndns.dk:82/index.php mellem
klokken 20:00 og 24:00 i aften. Om du høre mig skrige tvilver jeg på men
du høre mig plus en masse god musik plus nogle ting om softwarepatenter.
Når du kommer ind på forsiden trykker du på "smr" linket derefter på
"listen"

sandi

--
Mens pain my pleasure.
Du ved først hvad en mand er i stand til når du har været udefor såvel mental/fysisk voldtægt

tør du leve livet som DU har lyst til? http://din.dyndns.dk:82/index.php
im me n im okay