Xine og Firefox under Ubuntu

Da min MPlayer ikke kan finde ud af at køre streamede medier via Firefox, kiggede jeg mig om efter et alternativ. På http://madzzoni.1go.dk/ubuntu/ fandt jeg ud af at man kan bruge Totem-Xine (Xine og Totem har jeg allerede installeret).
Men på siden står der at jeg skal installere 'totem-xine' (fint nok) og 'mozpluggerrc'. Men jeg kan ikke finde mozpluggerrc vha Synpatic. Hvordan får jeg fat i den?

Jeg ønsker således ikke længere at bruge firefox-mplayer. Er det nødvendigt at afinstallere denne, så der ikke går kage i firefox's plugins?

Niels