Re: [NOVICE] hjælp til cms

On Wed, 11 May 2005, Michael Rasmussen wrote:

> Date: Wed, 11 May 2005 00:59:15 +0200
> From: Michael Rasmussen <sslug@sslug>
> Newsgroups: sslug.novice
> Subject: Re: [NOVICE] hjælp til cms

> Hvis det er dig, der taler, taler du amerikansk som en indfødt
> amarkaner, undskyld amerikaner:-) /undskyld med tyk amarkansk accent/

sorry og ja det var mig *kravler ned i sit meget dybe musehuld*
jeg regner med at lave en dag om ugen hvor der går geek i den.
Men jo jeg taler mest dansk når jeg bestiller mad og skriver her hehe men
vi kunne se der var interesse for det så inden stationen åbner ffficelt på
lørdag starer jeg nogle shows under navnet
"amanda" dansk blinde institut fik 1.000000 kr til udvilkling og sjovt nok
er de pist væk og ingen programmer er blevet lavet
det pisser mig af
og nogen må jo vide hvor pengende er :)
var det dig på chatten i går Michael jeg var beskæftiget så nåede desvære
ikke at sige hi :((
anyway jeg smider lige lidt på misc så må vi se men 1mil kr det altså
mange penge i min lille verden

sandi

--

Mens pain my pleasure.
Du ved først hvad en mand er i stand til når du har været udefor såvel mental/fysisk voldtægt

tør du leve livet som DU har lyst til? http://din.dyndns.dk:82/index.php
im me n im okay