Re: [NOVICE] Xine og Firefox under Ubuntu

Hej Niels

Jeg blev lidt nysgerrig af at læse dit indlæg. Så jeg prøvede også at opstøve "mozpluggerrc" - også uden held. Derimod er der noget som hedder "mozplugger". Kan det være det?

Plugin allowing external viewers to be launched inside Mozilla.
mozplugger allows you to seamlessly integrate external applications
to view files downloaded from the web that Mozilla can not normally
handle. The application is embedded within a Mozilla window as to act
like and feel like a true plugin.

This allows to you view PDFs, Postscript files, animations and
movies, amongst other file types all from within Mozilla (with
supporting applications).

Hilsen Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk

Niels Hansen wrote:
Da min MPlayer ikke kan finde ud af at køre streamede medier via Firefox, kiggede jeg mig om efter et alternativ. På http://madzzoni.1go.dk/ubuntu/ fandt jeg ud af at man kan bruge Totem-Xine (Xine og Totem har jeg allerede installeret).
Men på siden står der at jeg skal installere 'totem-xine' (fint nok) og 'mozpluggerrc'. Men jeg kan ikke finde mozpluggerrc vha Synpatic. Hvordan får jeg fat i den?

Jeg ønsker således ikke længere at bruge firefox-mplayer. Er det nødvendigt at afinstallere denne, så der ikke går kage i firefox's plugins?

Niels