Re: [NOVICE] Design websider Hvilken program

Hej Jan

Jeg har selv tidligere stillet præcis det samme
spørgsmål her på SSLUG-Novice og fik ligeledes svaret
NVU. Jeg kiggede på programmet, men besluttede mig
for, at vente med at tage det i brug til det er lidt
længere fremme i udvikling, i det mindste efter v.1.0.
Det skulle nu heller ikke vare så længe...

Indtil da bruger jeg selv NVU's "forgænger" Mozilla
Composer. Jeg fik ligeledes anbefalet programmet
Quanta +

/Anders