Re: [NOVICE] Dårlige samba rytmer

Lars Volsgaard Jensen wrote:
Jeg har for nylig kastet mig over gentoo, og den er jo ganske nifty
med dens emerge system....

Men min samba er højest besynderlig. Når jeg tilgår den kan jeg godt
bladre mellem directories, og jeg kan også åbne mindre filer. Men
hvis jeg klikker på større filer (fx 100Mb). Blot markerer dem. Jeg
prøver ikke engang og åbne den. Så fryser min explorer i windows. Den
eneste løsning er at skyde den ned og starte en ny explorer instans.
Jeg har ikke før haft den "ballade" med samba shares.... Nogen der
har et bud på hvad det kan være???

Har du antivirussoftware på windows maskinen? Hjælper det i givet fald at slå det fra?

Kan du sætte log level op i smb.conf og blive klogere
af dette?

Mogens

--
Mogens Kjær, Dataarkæolog