Re: [NOVICE] audiocd:/ KIO protokol mangler

Michael Rasmussen wrote:

> Under Debian findes følgende selvstændige pakker:
> kdebase-kio-plugins - KDE I/O Slaves
> kdemultimedia-kio-plugins - Support for browsing audio CDs under Konqueror
> kdepim-kio-plugins - KDE pim I/O Slaves
>
> Om det forholder sig ligeså med Gentoo, ved jeg ikke.

Ser ikke sådan ud :-/ Så specifikke pakkenavne kan jeg ikke finde i portage,
hvorimod kdebase, kdemultimedia og kdepim er der, og iøvrigt allerede er
installeret på min boks.

Derudover kan jeg, hvis jeg går ind i KDEs informationscenter, se en lang
liste over protokoller og installerede IO slaver......men audiocd er der
bare ikke.

/Stig