From: sslug@sslug
To: sslug@sslug
Date: Mon, 16 May 2005 10:21:28 UTC
Subject: Multi-Kulturell = Multi-Kriminell

Jeg har haft handlet hos en tysk forretning, og også søgt på tyske pris-sammenlignere (som edbpriser) men er det nok til at jeg sådan ret pludseligt får en masse tyske mails - jeg har familie dernede, så jeg kan ikke tillade mig at frasortere efter .de i afsender, sådan som jeg efterhånden gør med en masse andre navne, f.eks .ru .jp m.m.

på forhånd tak

--
mvh Mogens Jæger