Re: [NOVICE] Mindske Win-partition og øge linux?

Jeg har nu genstartet Ubuntu. I GParted, kan jeg se at Ubuntu ligger på Windows ligger på hda1, SWAP på hda2 og Ubuntu på hda3.

Efter at have unmounted min windows partition, får jeg mulighed for at 'Resize/Move'. Vil dette hjælpe mig? (jeg er lidt nervøs for at ødelægge det hele ;)

Niels