Re: [NOVICE] Skal jeg skifte?

Jeg kører med egen
> kompileret kerne (2.6.4) – det valgte vi for at få mit trådløse
> netværkskort () til at fungere. Det resulterer i at der
> ofte er et-eller-andet, som ikke lige fungerer.
> Martin Jochimsen

Linksys WMP54G
http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=33&scid=36&prid=520

Seattlewireless.net lister den for bruk med NDIS wrapper.
http://www.seattlewireless.net
http://www.seattlewireless.net/index.cgi/HardwareComparison#head-e951c47ee37345578c798e57f4cac18e83112514

http://www.linux-wireless.org/Install-HOWTO/LinkSys.WMP54G/LinkSys.WMP54G.txt

For å få bedre svar ser det ut til at du nå vente til morgengryet :-)

Nattsupporten
Mvh
Jim Oksvold