Re: [NOVICE] Skal jeg skifte?

Hej Martin et al,

> Jeg synes dog stadig det er sværdt med "læs & forstå"-indlæring hvad
> angår linux. Jeg skal helst ha' det forklaret og se det udført før det
> hænger fast. Jeg skal nok snart til en install-aften i sslug!!! :-)

Det lyder som hård kost at starte op med Linux og Debian. Jeg er selv
startet med Slackware (i mit tilfælde Minislack). Det er også en distro,
hvor man lærer nogle ting "bottom-up" og ikke så meget "top-down" vha.
smarte setup-programmer ... men alligevel er Slackware nok lettere at
arbejde med end Debian (... eller hvad? hvad mener I andre om dette).

Mvh Claus