Re: [NOVICE] Windows 2000 problem!

Hans Henrik Hansen wrote:

> Ja, selvfølgelig - dét havde jeg ikke tænkt på!

> Vi får se - jeg vender givetvis tilbage med flere spm.! :)

Nu har jeg kigget på den - men jeg ved faktisk ikke, hvorledes man 'ser', om
den er bootable??

Den indeholder flg. mapper:

BOOTDISK/DISCOVER/I386/SETUPTXT/SUPPORT/VALUEADD

+ flg. filer:

AUTORUN.INF/BOOTFONT.BIN/CDROM_IP.5/CDROM_NT.5/SETUP.EXE/VIGTIGT1.TXT/
VIGTIGT1.DOC/win2kproKode.txt

'BOOTDISK' indeholder filerne:

CDBOOT1.IMG/CDBOOT2.IMG/CDBOOT3.IMG/CDBOOT4.IMG/MAKEBOOT.EXE/MAKEBT32.EXE

Jeg har scannet 'VIGTIGT1.TXT', som siger en masse vedr. opgradering af
tidligere Windows systemer - men jeg kan ikke derudaf afgøre, om CDen alene
er beregnet til opgradering??
--
med venlig hilsen
Hans