Min java er doed

Hej

Pludseligt en dag, uden jeg har gjort noget jeg ved af, virker min java plugin til mozilla paa min FC2 maskine ikke mere.

Prover at geninstallere efter anvisninger paa www.java.com, men
-------------------
sslug@sslug java]# rpm -iv jre-1_5_0_02-linux-i586.rpm
Preparing packages for installation...
package jre-1.5.0_02-fcs is already installed
sslug@sslug java]#
Naa ok saa ... videre :
sslug@sslug java]# cd /usr/lib/mozilla/plugins/
sslug@sslug plugins]# ll
lrwxrwxrwx 1 root root 67 Aug 23 2004 libjavaplugin_oji.so -> /usr/java/j2re1.4.2_05/plugin/i386/ns610-gcc32/libjavaplugin_oji.so
men /usr/java/j2re1.4.2_05/plugin/i386/ns610-gcc32/libjavaplugin_oji.so eksisterer ikke!! (der er slet ikke noget i /usr/java/ ) - det blev nok installeret et andet sted fra start (gjorde det ikke selv) - men hvorfor saa dette link? hvad goer jeg ? hvad er der sket?

Hvorfor er der ikke nogen javac paa min maskine?

/Peter