Re: [NOVICE] SuSE 9.2 + digitalkamera??

On Fri, 20 May 2005 10:37:12 +0200, Hans Henrik Hansen wrote:

> 1.      Kræves der mere end blot at tilføje kameraet via Kontrolcenter?
> (Jeg synes intet relevant at se under YaST!)
Jeps. Et program der kan læse fra PTP. Dit kamera kan ikke monteres som
et almindeligt drev, da PTP ikke er et drev med almindeligt filsystem. Et
program jeg kan foreslå, hedder digikam, og er skrevet til KDE. Er det
ikke KDE, der er desktop på Suse? Hvis det er, bør det kunne installeres
på normal vis.
http://digikam.sourceforge.net/Digikam-SPIP/

--
Hilsen/Regards