Re: [NOVICE] SuSE 9.2 + digitalkamera??

Michael Rasmussen wrote:
> http://digikam.sourceforge.net/Digikam-SPIP/

Jeg har kigget på siden, og kunne tænke mig at forsøge med 'digikam-0.7.2' -
men jeg ser, at det er en ~11 MB .tar.bz2-fil ('Platform-Independent
Source .bz2')!

Så inden jeg går i gang, kunne jeg godt tæmke mig at vide lidt om, hvorledes
en sådan sag 'håndteres' (har hidtil udelukkende forsøgt med .rpm!)

Enten et kort svar - eller en henvisning til relevant læsestof, om
muligt?? :)

--
med venlig hilsen
Hans