Re: [NOVICE] Megastoet dokumenter?

Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk

Jørgen Heesche wrote:
Martin Jochimsen wrote:

Jørgen Heesche wrote:

Prøvede i en tekst editor. Det tog lang tid, men til sidst kom der bare et tomt dokument...?

Sært.

Jeg ved ikke hvorfor stdout og stderror optræder der.

Skulle de ligge andre steder?

Næh, jeg kan ikke se hvorfor de overhovedet eksisterer.

Hvad peger linken på?

På et katalog /dev/fd
Hos mig er det /home/user/.xsession-errors.
Den fil (.xsession-errors) har jeg også samme sted. Hvad er de to andre filer så? Link? Er det en fil som kan slettes uden risiko?

Jeg synes det er noget sært,at stdout og stderror optræder på den måde og bliver så store. Når et program er kørt færdig har disse output ingen interresse, så de burde kunne slettes, hvis mam kam få lov. Men som sagt der er meget sært de er gemt, man plejer at se disse tekster løbe over skærmen, når et program kører.

Nu har jeg slettet .xsession-errors og maskinen kører fint. De to stdout og stderr er også væk. Der er kommet 2 nye filer, men de er meget mindre, og jeg kan se tekst i dem. Det var jo trods alt kun tekst-filer!!!
Tak for dit input. :-)

Hilsen
Martin