Fedora nedluknings problem

Jeg har et problem med min Fedora 3. Efter at have rodet med Gyum, er der pludselig sket det at maskinen ikke kan lukke ned. Når jeg trykker på sluk, får jeg en sort skærm.
Hvis jeg så trykker enter, kommer en meddelelse der siger: "No more steps in this runlevel". eller sådan noget lignende.
Hvis jeg trykker Ctrl,Alt+Delete, fortsætter nedlukningen, med den irriterende detalje at maskinen rebooter, så jeg på den måde ikke er kommet så meget længere.

Findes der et eller andet skript som skal rettes?

Håber der er en der kan hjælpe.