Re: [NOVICE] Et spørgsmål om Gnome, KDE eller...!?

Denne mail skulle ha' været i .misc!!!
Martin Jochimsen

www.krogerkvartetten.dk

Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Hvad får folk til at vælge den desktop-manager de har?
For tiden kører jeg med Gnome i min Debian. Jeg har spekuleret over hvad fordelen er ved at vælge en bestemt desktop-manager? Jeg kan jo godt bruge KDE-programmer i Gnome og viseversa, så hvorfor ikke bare køre med den mindst krævende desktop-manager og så installere de evt. Gnome- og/eller KDE-programmer man har brug for - hvis manageren tillader det?
Eller handler det mere om hvilken dist. man bruger og hvilken desktop-manager man så dermed får med i købet?

Hilsen