Re: [NOVICE] Fedora nedluknings problem

Peter Durup wrote:

> Jeg har et problem med min Fedora 3.
> Efter at have rodet med Gyum, er der pludselig sket det at maskinen ikke
> kan lukke ned.
> Når jeg trykker på sluk, får jeg en sort skærm.
> Hvis jeg så trykker enter, kommer en meddelelse der siger: "No more steps
> in this runlevel". eller sådan noget lignende.
> Hvis jeg trykker Ctrl,Alt+Delete, fortsætter nedlukningen, med den
> irriterende detalje at maskinen rebooter, så jeg på den måde ikke er
> kommet så meget længere.
Jeg har næste samme problem med SuSE 9.2: Efter at have kundgjort: 'Shutting
down now' (el. tilsv.), står der: 'Unable to perform all required
operations' (el. tilsv.).
Derfeter må også jeg bruge 'Ctrl,Alt+Delete', og så ramme afbryderknappen i
rette tidspunkt, lige inden reboot! :(
--
med venlig hilsen
Hans