CDrom'mer og mount

Hej novice-hjælpere

Før jeg måtte ominstallere til Ubuntu Hoary fik jeg sådan en fint
mount-svar med min cd-R nævnt og cd-RW nævnt explicit og ALT med
CD-rommerne. Desuden er min floppy også syg (er altid tændt for lyset).

Nuværende mountsvar:
sslug@sslug:~ # mount
/dev/hdc1 on / type ext3 (rw,errors=remount-ro)
proc on /proc type proc (rw)
sysfs on /sys type sysfs (rw)
devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
tmpfs on /dev/shm type tmpfs (rw)
/dev/hda1 on /hda1mount type ext3 (rw,noexec,nosuid,nodev)
/dev/hda2 on /hda2mount type ext3 (rw,noexec,nosuid,nodev)
/dev/hdc2 on /hdc2mount type ext3 (rw,noexec,nosuid,nodev)
/dev/hdc6 on /tmp type ext3 (rw,noexec,nosuid,nodev)
/dev on /.dev type unknown (rw,bind)
none on /dev type tmpfs (rw,size=5M,mode=0755)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)

Hvad skal jeg skrive i fstab så CD-rommerne og floppy automounter?

I min fstab står:
sslug@sslug:~ # cat /etc/fstab
#
proc            /proc           proc    defaults        0       0
/dev/hda1       /hda1mount      ext3    rw,user,auto    0       0
# /dev/hda5     /home           ext3    defaults,errors=remount-ro 0       0
/dev/hda2       /hda2mount      ext3    rw,user,auto    0       0
/dev/hdc1       /               ext3    defaults,errors=remount-ro 0
/dev/hdc2       /hdc2mount      ext3    rw,user,auto     0
/dev/hdc6       /tmp            ext3    rw,user,auto     0       0
/dev/hdc5       none            swap    sw                   0       0
/dev/hdd        /media/cdrom0   udf,iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/hdb        /media/cdrom1   udf,iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/fd0        /media/floppy0  auto    rw,user,noauto  0       0

hilsen

Phillip