Re: [NOVICE] CDrom'mer og mount

> Det ser fint ud. Find enhederne i Nautilus og tryk på dem, så skulle de
> gerne selv mounte.
TAK til Jesper!

Ja jeg kan manuelt mounte dem - måske det bare er min tålmodighed der var
for dårlig.
Jeg har i mellemtiden fundet på at sætte DMA = on i hdparm.conf - måske
det hjælper på hastigheden (eller min tålmodighed :-).

Nu I har øje for mit bøvl - kan I klare mit ondt i Reposities, mens jeg
endnu er på nettet:

> Der er også et stykke om hvordan du får de rigtige GPG-nøgler ind i dpkg
så den ikke kommer med fejlmeddelelserne. Det står i stykket lige efter
ovenstående.
>  Gjorde jeg også, men
gav fejlmeddelelsen:
gpg: WARNING: nothing exported