Re: [NOVICE] CDrom'mer og mount

> Fordi du stadig ikke har fulgt vejledningen.
>
> Du starter med at hente nøglen fra keyserveren og putte den ind i din
> keyring:
>
> gpg --keyserver wwwkeys.eu.pgp.net --recv-keys 1F41B907

Nu er det blot 3 punkter jeg skal kopiere fra http://dk.ubuntuguide.org/
siden under Repositories, så det kunne jeg måske uden fejl.

Men efter at indføre: gpg --keyserver wwwkeys.eu.pgp.net --recv-keys
1F41B907 får jeg bare en uendelig lang ventetid = time out som også ses
af:
og måske endog:
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=33091
hvor der ikke levnes nogen løsning?

Men ellers tak for baggrunden for indsættelse af keys - den kendte jeg
faktisk ikke. Jeg fulgte blot hjernedødt opskriften.

Hilsen

Phillip