Re: [NOVICE] CDrom'mer og mount

I sslug.novice, skrev Phillip Sc  Bøgh:

>  Den siger bare:
>
>  0
>  og ikke andet.
>
>  Siger det dig noget?

Ja, det siger at det er godtnok. 0 betyder "slået fra" og 1 betyder
"slået til". ecn kan drille af og til.

Jeg har smidt den her:
http://home.krogh.cc/~jesper/1F41B907.pgp

Så kan du importere den derfra i stedet. Jeg ved ikke lige hvad der er i
vejen med den anden, prøv evt. at køre den et par gange og se om det
giver samme resultat.

Jesper