Re: [NOVICE] linux & tdc webspeed

On Mon, 23 May 2005, Michael Rasmussen wrote:

> Date: Mon, 23 May 2005 19:53:32 +0200
> From: Michael Rasmussen <sslug@sslug>
> Newsgroups: sslug.novice
> Subject: Re: [NOVICE] linux & tdc webspeed

> Ud over at de fastlåser et ipnummer til en MAC indenfor et givet tidsrum,
> har jeg ikke hørt, der skulle være nogen vanskeligheder, udover de
> sædvanlige TDC-finurligheder.

tjooo jeg har nu haft webspeed i nogle år det virker ok men vi ska finde
noget hvor vi ka få ca 1M up og tdc er de enste jeg lige kunne komme i
tanke om

sandi

--
Mens pain my pleasure.
Du ved først hvad en mand er i stand til når du har været udefor såvel mental/fysisk voldtægt

tør du leve livet som DU har lyst til? http://din.dyndns.dk:82/index.php
im me n im okay