Re: [NOVICE] Mandrake/Mandriva Live-CD

Anders Jakobsen wrote:
Jeg har et par pc'ere som jeg gerne vil have Linux på,
jeg vil bare helst ikke installere noget lige nu..

Jeg har i forvejen Mandrake 10.1 på en pc´er og ville
egentlig godt teste om de øvrige pc'ere kunne køre
f.eks. Mandrake 10.1 eller Mandriva 2005 eller måske
Suse 9.3.

Hvor kan jeg evt. finde en live-CD med en af disse
distributioner...?

/Anders

http://www.andersjakobsen.dk

Reg. Linux user #385158

Du kan finde i hvert fald Mandriva hos klid.dk - mener jeg (kan ikke teste det lige nu, da jeg er i England).