Re: [NOVICE] Hvilken distribution kan man installere alle programmer på, uden problemer

> Mandrake har også et ganske imponerende pakkearkiv, men det er min
> fornemmelse at trenden går mod Ubuntu i øjeblikket.

> Ja, er det ikke herligt!?
Jeg har tidligere forsøgt at installere freebsd, men på en umulig gammel ibm
thinkpad.
Umiddelbart før da, forsøgte jeg med debian :-(
Så det opgav jeg dengang.
Men har lige kigget på linux distributioner og fandt (blandt mange andre)
følgende link:

ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/ports/ports/ports.tar.gz

Der findes bl.a. en del af de programmer, som jeg har haft problemer med i
suse, så jeg tager nok freeBSD Handbooken frem igen, og tænker.
Der er over 12.000 programmer i ovennævnte "ports.tar.gz".
Hører gerne flere kommentarer?
Skal det så være Ubuntu, Debian eller freeBSD???? *griner*
:-)
Niels