Digital Kamera.

Hrjsa

En lille solstråle historie.
Siden jeg købte mit digital kamera for 1.5 år siden, har jeg aldir fået
Digicam til at finde mit kamera. På min bærbar pc har jeg foruden suse 9.3
også xp pro installeret, så igår skulle jeg overfør nogle billeder til dba,
og var jo tvunget til at bruge min windåse, nå men jeg slukke pc-en og gik i
seng, idag bootede jeg så pc-en i linux, og havde ikke lige lagt mærke til at
mit Rollei dcx 400a kamera var tilsluttet, efter boot siger mit linux at der
er fundet ny disk "Rollei 400 dcx a" som fylbart medie, glæde var stor da jeg
så billederne komme frem.

--
VH. mads