Re: [NOVICE] Hvilken distribution kan man installere alle programmerpå, uden problemer

I sslug.novice, skrev Niels Elgaard Larsen:

>  Jeg tror ikke at vi kan skyde skylden på Mozilla.

Det er lidt begge dele..

Hvis du har installeret firefox via pakkesystemet, så skal det også
opdateres den vej. Derfor burde Mozilla-folkene teste om det var
installeret via pakkesystemet før beskeden blev kastet i hovedet på
folk. Det kunne klares relativt nemt med en aftale om en specifik
useragent header.

>  Jeg havde samme problem. Mozilla vil ikke give extensions til FF1.03,
>  formodentligt for at tvinge folk til at opgradere af sikkerhedshensyn. Men
>  der var ikke nogen nyere FF i Debian/testing.

Og der bør man stole på at Debian folkene frigiver en opdateret
firefox der ikke har sikkerhedsproblemerne hurtigt.

Jesper