Nordea's netbank og konqueror

Er der nogen, som kan bruge Nordea's netbank med konqueror? - jeg kan ikke! Det går uden problemmer med Mozilla og Firefox!

Når jeg går til login siden, står konqueror i stampe imens den forgæves prøver at starte java-applet'en (skriver "Loading Applet..." imens kaffebønnen blinker på livet løs - og mere sker der ikke)
Jeg kan fint køre andre java-applet'er i konqueror.
Jeg bruger et plugin fra sun's j2sdk1.5 (det samme som, bruges af Mozilla), Konqueror 3.4.0 (samme problem i tidligere versioner).

Nogen forslag?

/Svend