Re: [NOVICE] Ubuntu går i sort efter installation

Det afhjælpes ved at hente en ny ISO og så installer igen

Jeg har lige installeret unbutu. Men første gang den starter, er de bare gået helt i sort. Og den er bare sort...

under installationen valgte jeg "enter" muligheden for at installer på normalvis.

Er der en mulighed for at starte op i en særlig tilstand e.lign.? Eller hovrdan afhjælper jeg dette.

Jeg har prøvet at installer igen. Da jeg troede at det var pga. en eller anden mangel.

Jan