Re: [NOVICE] Nordea's netbank og konqueror

On Wed, May 25, 2005 at 19:32:25 +0200, Gert Holtoft wrote:

> Er du sikker på at den nogensinde har virket, det er aldrig lykkedes mig
> at få den til at du'
Jeg har fået konqueror til at virke med nogle Java sider, men _aldrig_
med min netbank (Roskilde Bank, som bruger BEC's netbank løsning).
Tilgengæld virker det upåklageligt i Firefox. Men Konquerors
java-understøttelse er også skummel. Alle andre browsere bruger en
plugin til det, men konqueror bruger java direkte, hvorfor ved jeg ikke,
når konqueror alligevel bruger Mozilla plugins til alt muligt andet.

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |