Print fra openoffice

Aloha,

Jeg har openoffice 1.1.4 kørende på Mandrake 10.x.

I Mandrake Control Center kan jeg se min printe og lave flotte, flotte
testprint uden problemer.

Men i openoffice kan jeg ikke få lov at printe ud: Der kommer ingen
fejlmeddelser, men i stedet for mine sikkert spændende tekster står
der blot "IB" på mit print.

Hvorfor det? Er der nogen der har et hint til hvad der går galt?

Det skal lige siges at jeg er helt grøn mht. Linux, indtil for et par
uger siden har jeg kun syndet med Windows.

Tak for hjælpen, Mads