Re: [NOVICE] Nordea's netbank og konqueror

Steen Jensen wrote:

> Accepter at Konqueror åbenbart ikke virker længere. Med den seneste
> opdatering af Java (fra Sun) er der også af og til problemer med Firefox
> i den nyeste version selv på Windows.

Jeg har heller aldrig haft den til at virke med Konqueror!

Med Mozilla (1.7.2) virkede den (stort set) OK til for nogle uger siden.
Efter den tid viser logon-feltet et lille stiliseret ark med et grønt
'dobbelt-kors' i midten + en dialog-box: 'Default Plugin' med den uddybende
tekst: "This page contains information of a type (application/x-java-vm)
that can only be viewed with the appropriate Plug-in".
Jeg forsøgte for nogen tid siden at få hjælp hos Nordea, men det strandede
på, at supporteren 'snakkede Windows-sprog', som jeg ikke evnede at
omfortolke til meningsfulde Linux-begreber! :)

(Jeg kan tilfæje, at 'kontokik'-funktionen stadig virker i Mozilla)

--
med venlig hilsen
Hans