Re: [NOVICE] lyd til mp3

> Tak til Michael og Jan.
> Lame er hentet og installeret, men.
> Jeg har hentet nu forsøgt at få Grip til at rippe og encode, men jeg
> får en
> meddelelse om "Invalid encoder executable".
> Hvad er mit næste skridt (til at få cd-musik gjort brugbart i datterens
> mp3-spiller)?

Har du brugt Sound Juicer - den ser ud til at æde det hele.
Desuden er Audacity anbefalet i LinuxFormat til at kombinere med
videoredigeringsprogrammet Kino netop fordi du også kan trække selv
naboens kat ind og Gemme som mp3 eller hvad ved jeg.
Endelig skulle Varsha ifølge nuværende nummer af LinuxFormat være ideelt
til at konfigurere og brænde på DVDer måske også VCDer - jeg har ikke fået
det til at virke helt endnu.

hilsen

Phillip