Re: [NOVICE] CDrom'mer og mount

Hej Jesper og andre novice-hjælpere

Mangler lige lidt med den gamle sag om repositories:

Det gik fint med recv-keys 1F41B907 , og eksport:

gpg --keyserver wwwkeys.eu.pgp.net --recv-keys  1F41B907
gpg: /home/phili/.gnupg/trustdb.gpg: trustdb created
gpg: key 1F41B907: public key "Christian Marillat <sslug@sslug>"
imported
gpg: Total number processed: 1
gpg:               imported: 1

Dog er der noget der ikke principielt er løst siden jeg får:

W: GPG error: http://apt.cerkinfo.be unstable Release: The following
signatures couldn't be verified because the public key is not available:
NO_PUBKEY A35A4E6EF00175CA

hilsen

Phillip