Re: [NOVICE] PostScript til anden filtype

Mit problem er at jeg har printet en hjemmeside til en fil vha. Firefox. Dette blev så en Postscript fil, som jeg ikke kan åbne i Windows. Er det evt. muligt at printe til en anden filtype? Hvordan?

Jeg ville nok anbefale at besøge siden fra Windows i stedet :-)

Mener du her at jeg skal åbne filen i windows? Det har jeg prøvet (alt hvad jeg kunne), men jeg kunne absolut ikke få den åbnet...

Niels