Re: [NOVICE] KUbuntu 5.04 opgradering

Niels Larsen wrote:
spørgsmål er blot, hvad der findes af logfiler mv. jeg kan kigge i, for
at fejlsøge ?

/var/log
/var/log/installer   ????
måske /var/log/.......

Nåh ja - selvfølgelig - tak :-)

Jeg har ikke ubuntu installeret, men er ved at gøre klar, bl.a. ved at læse installations manual m.m.

God fornøjelse ! Jeg har brugt 4.10 nogle mdr., og synes generelt, det fungerer rigtig godt.

Mit aktuelle problem med tilfældige nedbrud, har iøvrigt ikke vist sig siden jeg opdaterede (via synaptic) nogle pakker med "kdelib" i navnet. Måske var det simpelthen det der skulle til (jeg bruger KDevelop meget pt.). Vi får se...

mvh. ejner