Re: [NOVICE] Ubuntu og jpilot

Man stiller et spørgsmål og læser videre......så nu har jeg selvfølgelig fundet udaf det.
Jeg fandt en side hvor der blev forslået nogle ekstra repositories til Hoary (hedder det det?) og der var mplayer så.

Hilsen
Martin

Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Efter at have skiftet til Ubuntu, har jeg fundet udaf, at jeg ikke umiddelbart kan bruge alle de samme programmer, som jeg gjorde i debian/unstable.
Jeg vil gerne bruge Jpilot til min palm igen.
Jeg kan ikke finde Jpilot med Synaptic eller apt-get.
Gnome-pilot har skabt forbindelse til min Tungsten T3
Har også fundet denne side med denne fil

jpilot-plugins_0.99.7-0.99.8-pre6-1_i386.deb

http://ftp.ankara.edu.tr/ubuntu/pool/universe/j/jpilot/

men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med sådan en .deb-fil.
Er der en som kan guide mig lidt?
Tak

Hilsen
Martin