Re: [NOVICE] Players

On Sun, 31 Jul 2005 23:48:22 +0200, donald_j_axel wrote:

> Jeg kan ikke endnu få kerner-2.6.12.3 til at køre med alsa /mplayer, men
> kerne-2.6.5 eller deromkring og fremefter har "indbygget" alsa.
>
> Jeg har prøvet Knoppix man kan ikke få den til at fungere med alle slags
> lydprogrammer - min maskine er et (billigt) SiS board med SiS som laver
> Intel-810 kompatibel lyd-controller.
Jeg anvender kerne 2.6.12.3 med alsa og Intel-810 lyd-controller uden
problemer med mplayer og mplayerplug-in.

Nyeste mplayerplug-in fra cvs afspiller både audio og video fra dr.dk
uden problemer:-). Vent dog en dag med at hente den, da jeg netop har
afsent en patch til Kevin (udvikleren), der løser et graverende problem.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen