Skrifttyper

Hej
Jeg begyndte på min nye version af min hjemmeside da jeg stadig brugte
Windows.
Jeg valgte skrifttypen Comic Sans MS som uheldigvis ikke kan ses på
Linux og Mac. De kunne jeg have sagt mig selv. Der står jo MS = Microsoft.
Jeg vil ikke diskriminere folk der bruger Linux og Mac min hjemmeside
skal kunne ses af alle og den skal validere!
Derfor ville jeg høre om der er nogle skrifttyper der ligner Comic Sans
MS og kan ses af Mac eller Linux.
I så fald vil jeg bruge noget i stil med følgende kode: Comic Sans MS,
Linux-comic1, Linux-comic-2 ... Mac-comic, sans-serif
Mere info: http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=783

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk