MythTV og mandiva 10.2

hej igen efter en lille pause er jeg tilbage igen ;)
Jeg vil meget gerne vide om der er nogle der har erfaring med hvilket
tvtunerkort der fungere perfekt sammen med mandiva 10.2?
Jeg har et mini-itx bundkort med en 533 mhz cpu og jeg har omkring 750 mb
ram er det nok til at optage og måske senere afspille tv?

Med Venlig hilsen

Morten Skovborg Sørensen
Grækenlandsvej 40 E 2TV
2300 København S