Hjælp

Jeg har flg. problemer: (De er nummergivet efter vigtighed.)
1. Få aMSN i orden.
2. Få opdateret min pc samt OpenOffice.org og The Gimp.
3. Få en ordentlig afspiller der kan afspille wmv og wav.
4. Få mit trådløse netværk til at virke.
Jeg bruger Linux Mandriva 10.1 PowerPack+ der kører på KDE måske skulle jeg have valgt at køre på Gnome?

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk