Re: [NOVICE] Hjælp

I sslug.novice, skrev Louis Tim Larsen:
>  Jeg har flg. problemer: (De er nummergivet efter vigtighed.)
>  1. Få aMSN i orden.

Der er ikke ret mange der benytter aMSN, jeg vil foreslå dig at kigge på
Gaim eller Kopete i stedet.

>  2. Få opdateret min pc samt OpenOffice.org og The Gimp.

Det gør man "normalt" ikke, når man har valgt distribution, så benytter
man normalt dem der følger med og opgradere distributionen, når der
kommer en nyere. Er der nogen specifik grund til at du vil have nyere
versioner?

>  3. Få en ordentlig afspiller der kan afspille wmv og wav.

Du skal have installeret codecs til dine afspillere der forstår det, har
du kigget på http://plf.zarb.org/ ?

>  4. Få mit trådløse netværk til at virke.

Hvad er det for et netkort?

>  Jeg bruger Linux Mandriva 10.1 PowerPack+ der kører på KDE måske skulle
>  jeg have valgt at køre på Gnome?

Det tror jeg ikke vil ændre ret meget for dig.

Jesper